Thursday 23 June 2011

Celoteh harian

Nak tulis bm lah pulak lah kejap.rindu.
Korang,tak sempat lagilah nak tulis apa2 tajuk dari wishlist.
minggu ni sangat demanding.Insyaallah hujung minggu ni AT tulis.
Tangan pun da rasa gatal2 nak tulis.

Anyway, ni cuma post celoteh dari AT.
Tak ada apa2 content pun.
Click read more kalau korang masih nak baca.
Tapi I'm warning you, it is boring.

No 1
Ok, as you all know, I am having my internship at WD,
One part of my work is to do research.
So, I spend some of my working days in library.

What pissed me off is the noise level in the library.
At first I thought it was the student who is making all the noise but I am wrong
It was the staff.

OK I understand that you must reposition all the books in the library,
but must you push the trolley that fast? So fast that it hit the rack?

I am amazed that a single person could talk non-stop for 5 whole hours!
He (or she) would make a good DJ but a bad librarian

I don't know about other but for me,
when I sit in a library, my brain wants silence and tranquility,
I wouldn't mind the noise if I was in a restaurant or market.

I ended up distracted so much that I went to a different library.
Thats what happen today T.T

No 2
Kontest2 berat sebelah.
AT observe2 kan, ramai blogger yang buat kontest ek sekarang.
Good, it is a good way to appreciate your follower & increase traffic
Tapi kan......Why selalu orang yang menang, orang yang dah popular??
Hehehe.. tak jadi win-win situation kalau begitu.Fikir-fikirkan

5 comments:

iPai said...

laa kat WD ke .. uhuh .. perindustrian IV ke atau II ?

Unknown said...

huhu..PN1. perindustrian III kalau tak silap. dia dekat bayan baru.

Unknown said...

hang kat PN2 kan? dah start kereja ke?

iPai said...

eh aku ari tuh reject WD .. dapat yg lain .. tp yg lain tuh tak dapat surat lg ..

aku penah pergi dua2 WD tuh ..

so how jumpa tak emoticon untuk blogger tuh ?

Unknown said...

owh..ingatkan kat WD,leh ajak belanja makan.=p

tak sempat google lagi.